
Nawet w przychodniach lekarskich jak i w klinikach czy szpitalach można się reklamować. Nie mniej jednak nie chodzi o to, że każdy przedsiębiorca w takich miejscach będzie poszukiwać klientów. Nie trudno się nawet domyślić jakie firmy mają większe szanse na pozyskanie w takich miejscach klientów. Najczęściej będą to po prostu firmy farmaceutyczne i prywatne przedsiębiorstwa zajmujące się leczeniem lub przeprowadzaniem badań. Jeśli jednak chodzi o reklamowanie się w takich miejscach jak ośrodki zdrowia to, by reklama była skuteczniejsza niekoniecznie należy udawać się z nią do pacjentów. O wiele bardziej skuteczna będzie jeśli pośredniczyć będzie lekarz.Chodzi przede wszystkim o to, że lekarze doskonale znają swoich pacjentów i dobrze wiedza, którzy z nich na pewno potrzebują leków z oferty konkretnej firmy. Dlatego właśnie kubki reklamowe powinny być w tym przypadku przeznaczone dla lekarzy. Co więcej, na pewno taki gadżet reklamowy jeszcze bardziej zachęcić ich do tego by polecali i przepisywali nasze leki swoim pacjentom. Dlatego właśnie w przypadku firm farmaceutycznych lepiej jeśli reklamuje się za pośrednictwem lekarzy, aniżeli bezpośrednio poszukuje wśród pacjentów swoich klientów.
Nie mniej jednak kubki reklamowe, z których lekarze w miejscu swojej pracy będą korzystali są przecież widoczne dla każdego, w tym również dla odwiedzających gabinet pacjentów. Dlatego właśnie oni również mają szanse w ten sposób dowiedzieć się o naszych produktach.
Dlatego właśnie jeśli chodzi o to, co kubki reklamowe powinny mieć na sobie nie można powiedzieć, że logo przedsiębiorstwa farmaceutycznego wystarczy. Wszak nie każdy pacjent będzie kojarzył firmę z konkretnymi lekarstwami. W związku z tym najlepiej na kubkach umieścić zdjęcie konkretnego leku lub też przynajmniej wyraźną jego nazwę. Kubki maja przecież dość spora powierzchnię. Dlatego też najlepiej wykorzystać ją w pełni, ale w taki sposób by była wyraźna. W ten sposób lekarz będzie miał odpowiedni kubek do picia kawy czy herbaty w czasie swojego dyżuru, a jednocześnie w ten sposób będzie wśród pacjentów reklamował daną firmę farmaceutyczną.
Bardzo dobry artykuł, zupełnie to czego szukałem.