
Wszelkiego rodzaju produkty spożywcze, które na swoich opakowaniach mają atrakcyjne nadruki reklamowe, mogą jak najbardziej stanowić gadżet reklamowy. Tego rodzaju produkty wykorzystuje się nie tylko w czasie trwania kampanii reklamowej, ale również tak po prostu na co dzień. W tym drugim przypadku gadżety reklamowe mają za zadanie podnieść lub poprawić wizerunek firmy, która za pomocą takich gadżetów reklamowych chce się wypromować. W związku z tym nie ma potrzeby organizowania kampanii reklamowej, która będzie przeprowadzana poza siedzibą firmy. W takim wypadku w zupełności wystarczy, jeśli wybrane gadżety reklamowe będą wręczane klientom, którzy odwiedzą placówkę handlową lub usługową przedsiębiorstwa. W zależności od rodzaju produktów mogą one być poczęstunkiem lub upominkiem dla tych osób.Dlatego właśnie to słodycze reklamowe tak często wybierane są na gadżety reklamowe. Wszak można je jednocześnie wręczać na targach i innych imprezach masowych, a także rozdawać klientom, którzy odwiedzą placówkę handlową reklamodawcy. Jednym słowem odpowiednio dobrane gadżety reklamowe można wykorzystać przez dłuższy czas i to na wiele sposobów. Dlatego właśnie tak wiele przedsiębiorstw wybiera najrówniejsze czekoladki czy cukierki, by wzbogacić przeprowadzaną przez siebie kampanię reklamową.
Nie mniej, jednak jeśli chodzi o słodycze reklamowe dla biura podróży, to najlepiej sprawdza się małe czekoladki lub też po prostu cukierki. Chodzi po prostu o to, by wybrane gadżety reklamowe były niewielkie. Dzięki temu klienci, którzy odwiedzą biuro podróży i czekają, aż zostanie im przedstawiona najlepsza oferta wakacyjna, mają możliwość zjedzenia czegoś słodkiego. Jednym słowem w takiej sytuacji gadżety reklamowe działają jako poprawa wizerunku firmy.
Jednym słowem niewielkie słodycze reklamowe, które umieszczone będą na przykład przy stanowisku, gdzie pracuje konsultant to bardzo dobre rozwiązanie. W ten sposób każdy klient, któremu przedstawiane są oferty wycieczek, może jednocześnie poczęstować się na przykład cukierkiem. Nie mniej jednak, by stanowił on gadżet reklamowy, to powinien mieć na swoim opakowaniu nadrukowane, chociażby logo biura podróży lub też inne elementy, które będą się z nim bezpośrednio kojarzyły.